لبخند بزن

لبخند بزن

همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااا من چاق نیستم !

فقط راحتتر دیده میشم
بعلههههه

◊.◊.◊.◊.◊.◊


اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :
صدات قطع و وصل میشه …
بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟
99% میگن آره آره الان خوبه !


◊.◊.◊.◊.◊.◊


چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه ، خدایا این شادی هارو از ما نگیر ! 



◊.◊.◊.◊.◊.◊

تا حالا شده فکر کنی که اگه
خشم بروسلی
هیکل آرنولد
مغز انیشتین
جذبه هیتلر
پول بیل گیتس
و تبحر من در سرکار گذاشتنو داشتی چی میشد !؟

◊.◊.◊.◊.◊.◊

اگه سن یه خانمى رو پرسیدى و اونم جواب داد که ” چندسال بهم میخوره”
بدون که ى بمب ساعتى گرفتى دستت که اگه کابلشو اشتباه ببرى میترکه
خدا قسمت نکنه

◊.◊.◊.◊.◊.◊

به مامانم میگم اگه منو بدزدن چی کار میکنی ؟
میگه کاری نمیکنم چون مطمئنم برمیگردوننت

◊.◊.◊.◊.◊.◊

من هر موقع تو تاکسی تنها باشم
جوری ملت رو نگاه میکنم که فک کنن دربست گرفتم !

◊.◊.◊.◊.◊.◊

شاعر میگه : “برخیز و مخور غم جهان گذران”
ولی همینکه پا میشی میگه : “بنشین و دمی به شادمانی گذران”
کلا گرفتن مارو !



××××××××××××

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :

صدات قطع و وصل میشه …

بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟

۹۹% میگن آره آره الان خوبه !

××××××××××××

مورد داشتیم یارو تو کانون گرم خانواده ذوب شده !

×××××××××
به خدا موقع رانندگی راهنما زدن چیزی از شوماخر وجودتون کم نمیکنه. - 09:53:22 ق. خنده بازار
همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااا من چاق نیستم !
فقط راحتتر دیده میشم
بعلههههه

◊.◊.◊.◊.◊.◊

چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه ، خدایا این شادی هارو از ما نگیر !

◊.◊.◊.◊.◊.◊

تا حالا شده فکر کنی که اگه
خشم بروسلی
هیکل آرنولد
مغز انیشتین
جذبه هیتلر
پول بیل گیتس
و تبحر من در سرکار گذاشتنو داشتی چی میشد !؟

◊.◊.◊.◊.◊.◊

اگه سن یه خانمى رو پرسیدى و اونم جواب داد که ” چندسال بهم میخوره”
بدون که ى بمب ساعتى گرفتى دستت که اگه کابلشو اشتباه ببرى میترکه
خدا قسمت نکنه

◊.◊.◊.◊.◊.◊

به مامانم میگم اگه منو بدزدن چی کار میکنی ؟
میگه کاری نمیکنم چون مطمئنم برمیگردوننت

◊.◊.◊.◊.◊.◊

من هر موقع تو تاکسی تنها باشم
جوری ملت رو نگاه میکنم که فک کنن دربست گرفتم !

◊.◊.◊.◊.◊.◊

شاعر میگه : “برخیز و مخور غم جهان گذران”
ولی همینکه پا میشی میگه : “بنشین و دمی به شادمانی گذران”
کلا گرفتن مارو !



××××××××××××

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :

صدات قطع و وصل میشه …

بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟

۹۹% میگن آره آره الان خوبه !

××××××××××××

مورد داشتیم یارو تو کانون گرم خانواده ذوب شده !

×××××××××
به خدا موقع رانندگی راهنما زدن چیزی از شوماخر وجودتون کم نمیکنه.

همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااا من چاق نیستم !
فقط راحتتر دیده میشم


◊.◊.◊.◊.◊.◊
 

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :

صدات قطع و وصل میشه …

بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟

۹۹% میگن آره آره الان خوبه !


◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
مورد داشتیم یارو تو کانون گرم خانواده ذوب شده 


◊.◊.◊.◊.◊.◊


چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه ، خدایا این شادی هارو از ما نگیر !
◊.◊.◊.◊.◊.◊
نظرات 3 + ارسال نظر
یه بنده خدا جمعه 27 تیر 1393 ساعت 16:07

خیلی خوبه فقط اگه دکمه اشتراک هم بگذاری عالی می شه.راستی ما م می تونیم مطالب بفرستیم؟

بله.با اسم خودت ثبت می شه.

Hamid پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 16:15 http://www.pcel.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری سر به وبلاگ من بزن نظر برام بزار تبادل لینک هم خوشحال میشم بکنیم.....http://www.pcel.blogfa.com/

من خود خودمم پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 15:41 http://khompare.mahdiblog.com

سلام دوست عزیز موفق باشی تواین شبای عزیز التماس دعای مخصوص اپـــــــم بهم سربزن اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.